ساغر و ساقی 4
 

خداحافظ عزیز من حلالم کن زمین گیرم/

نمیدانم چه تاریخی ولی یک روز میمیرم/

نمی خواهم دلت تنگ غروب خسته ام باشد/

اگر حتی جوان مردم بگو پیش خودت پیرم/

حلالم کن اگر روزی شبی یکوقت ناغافل/

تو را رنجانده ام از خود نگو که از تو دلگیرم/

چه شبهایی که عشق تو نمک پاشیده بر زخمم/

من از غریبی ها ، از عشق از زندگی سیرم/

اگر مردم شدم یک روح سرگردان و آواره/

غروب هرشب جمعه سراغی از تو میگیرم/

شدم مجنون نمیدانم تو هم لیلی من هستی/

سکوتی تلخ .... میدانم جوابم را نمیگیرم/

یقین دارم وفاداری ولی باز من میترسم/

از اینکه ناگهان روزی بگویی از تو هم سیرم/

خداحافظ نگاهم کن همین یک لحظه آخر/

نمی دانم چه تاریخی ولی من بی تو میمیرم.....



نظرات شما عزیزان:

مهرداد
ساعت11:38---14 تير 1391
آرزو هایی در زندگی هست که باید از آنها گذشت...

گاهی باید آرزوهایت را

مثل قاصدک بگذاری

کف دست

و بسپاریشان به دست باد

تا بروند و

سهم دیگران شوند...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391برچسب:, |